מכונת קפה למשרדישנם דברים שאי אפשר להגיד עליהם דברים רעים, אי אפשר לגרום להיגמל מהם לחלוטין ואי אפשר גם לבוא בטענות לאף אחד ובוודאי גם שאי אפשר לטעון שלא עוזר לנו- וכאשר אנחנו מדברים על זה אנחנו מדברים כמובן על הקפה שלנו, על אחת מהתענוגות הגדולים ביותר שיש לאדם כיום. כשהוא מתעורר בבוקר, לפתוח את היום עם מכונת קפה למשרד קריאת עיתון שמחכה לנו מחוץ לדלת, להכין ילדים לבית הספר ופשוט לצאת לעבוד עם טעם טוב בפה של קפה מצוין שיכול לגרום לנו הרב היותר אושר ממה שנדמה לנו. יש כאלה שגם במשרד קריאה בקפה זה משהו שמעסיק אותם אבל בקפה אספרסו לא ניתן לקרוא שום דבר. בהגיענו לעבודה יכול להיות יום ארוך ומתיש, יום שיכול להיות פשוט הקש ששבר את גב הגמל עבורנו ולעשות לנו חיים רעים מאוד, במצב זה אנחנו חייבים לגרום לנו לדעת מתי לעשות הפסקות.

ללכת לאחת מאותן מכונת קפה למשרד שאנחנו רואים בדרכינו ופשוט לעצור ולשתות קפה טוב , קפה שיכול לעורר אותנו ולהרגיע אותנו ,ולעזור לנו לעבור את הרגע לקצת יותר רגוע ולעזור לעצמנו להיות יותר ממוקדים על מנת להחזיר את האנרגיה שאבדה לנו.

אחת ההמלצות הכי טובות שניתנו לעובדים או מנהלים היא לרכוש מכונת אספרסולמשרד ולעשות הפסקות לשתיית קפה, כמובן לא בהגזמה אך בהחלט מומלץ מאוד על מנת לגרום לנו להפיג את התקלות והבעיות שיכולות לקרות לנו במהלך יום העבודה שלנו, להיות מרוכזים בעבודה, להיות מפוקסים בפגישות שלנו וכדומה. כדי להכין קפה טוב לא צריך שיעורים פרטיים אלא פשוט צריך לקרוא את הוראות של המתכונים המומלצים שנמצאים באתר שלנו או בכל אתר אחר של מתוכנים לקפה.